×     صفحه خانه     محصولات        اکسیس           دوربینهای تحت شبکه              دوربین های اسپید دام              دوربین های باکس              دوربین های بولت              دوربین های دام              دوربین های مداربسته فشرده              دوربین های مداربسته 180 درجه              دوربین های مداربسته 360 درجه              دوربین های ماژولار           تجهیزات ضبط تصاویر           سیستمهای صوتی           رادارهای امینتی           کنترل های دسترسی           لوازم جانبی              آداپتور POE              Joystick              Clear Domes              Installation Tool              Axis Mounts              PoE Extender           کاتالوگ مقایسه محصولات        نرم افزار مایلستون     راهنمای مشتریان     مقاله و آموزش     اخبار اکسیس     درباره ما        ارتباط با ما

یکی از سوالاتی که همیشه برای مشتریان دوربین مداربسته پیش می آید این است که چگونه یک شرکت دوربین مداربسته خوب را پیدا کنیم؟ 

در این مقاله قصد داریم نگاهی بیاندازیم به نکاتی که در انتخاب یک شرکت دوربین مدار بسته باید به آنها توجه کرد.

 

پشتیبانی و دسترس پذیری مهمترین معیار هستند:

یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه کرد پشتیبانی یک شرکت است. وقتی شما یک سیستم دوربین مداربسته را در محل خود نصب می کنید ممکن است در مقاطع زمانی مختلف نیاز به پشتیبانی از شرکت مورد نظر داشته باشید. بسیار دیده می شود که مشتریان از عدم دسترسی سریع به یک شخص یا شرکت نصب کننده دوربین مداربسته ناراضی هستند. بهتر از قبل از انتخاب یک شرکت ، از پشتیبانی آن اطمینان حاصل کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید. 

 رزومه فعالیت:

در بسیاری موارد رزومه کاری یک شرکت می تواند شما را در سنجش کاری آن کمک کند. می توانید از آنها در مورد فعالیت های مشابه سوال کنید و در صورت لزوم از مشتریانشان در مورد خدماتی که ارائه داده اند استعلام بگیرید. رضایت مشتریان یکی از مهمترین معیارهای انتخاب یک شرکت دوربین مداربسته می باشد.

 مشاوره خوب و رضایت بخش و با کارشناسی دقیق و فنی

یک شرکت خوب باید بتواند به بهترین نحو به مشتری در مورد آنجه لازم دارد مشاوره دهد. شرکت های دوربین مداربسته خوب به نیاز و بودجه مشتریان توجه می کنند و با توجه به هدف و محل نصب می بایست بتوانند بهترین گزینه را به مشریان معرفی کنند. قطعا تجربه کاری در پیشنهادات آنها تاثیر گذار است ، شرکت هایی که پروژه های مختلف را تحت شرایط مختلف اجرا کرده باشند می توانند این عهده مشاوره کارشناسی بر بیایند.

 قیمت خوب و منصفانه:

یک شرکت دوربین مداربسته خوب باید قیمت محصولات و خدمات خود را در سطحی منصفانه تنظیم کند. بنابراین استعلام قیمت یک محصول مشابه از شرکت های مختلف نیز می تواند شما را در انتخاب یک شرکت یاری رساند. 

این مرکز با توجه به تعداد کثیری از پروژه های فعال توانسته جایگاه خوبی در جهت تهیه کمترین قیمت ممکن از شرکت های بنام سازنده دوربین کسب کند که همواره سعی شده است که با کمترین حاشیه سود این تخفیف ها به صورت آشکار به مشتری و همکاران داده شوند .

بررسی معیارهای مختلف و انتخاب یک گزینه:

پس از بررسی نکات فوق سعی کنید یک شرکت را از بین چند شرکتی که تحقیقات خود را روی انها انجام دادید انتخاب کنید و مطمئن باشید با در نظر گرفتن نکات فوق شرکت انتخاب شده رضایت شما را فراهم خواهد کرد. چرا که قبلا شما آنها را سنجیده اید.